مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-09ورزشي

لیگ برتر والیبال| شکست خانگی گیتی پسند مقابل گنبدی ها


تیم والیبال گیتی پسند اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر مقابل شهرداری گنبد شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم گیتی پسند در اصفهان میزبان شهرداری گنبد بود.

مصطفی رییسیان، ادریس دانشور، مرصاد آقاجانی، مصطفی نجفی، نیما نظرپور، امیر کرمی، محمد بربست، رمضان صحبتی، مجید ریگی، احسان زینعلی، محمد باقری، شادمهر کمانی، مهران توانا و شایان به نمایش گذاشت اما شهرداری گنبد پا به پای این تیم حرکت کرد و در امتیازات پایانی روی اشتباه بازیکنان میزبان، شهرداری گنبد با نتیجه 30 بر 28 به پیروزی رسید.

در دست دوم اما شاگردان عقیلی فقط برای پیروزی به زمین آمدند و از همان امتیازات ابتدایی اختلاف ایجاد کردند و در نهایت موفق شدند با نتیجه 25 بر 18 شهرداری گنبد را شکست دادند.

در دست سوم نیز گیتی پسند که روحیه خوبی پیدا کرد پرقدرت عمل کرد و با حفظ اختلاف ایجاد شده در امتیازات ابتدایی با نتیجه 25 بر 18 و مشابه دست دوم به برتری دست پیدا کرد.

در دست چهارم اما شهرداری گنبد که نمی خواست بازنده بازی باشد، تمام توان خود را به کار گرفت و با تجربه بازیکنان خود در امتیازات پایانی از گیتی پسند پیش افتاد و با نتیجه 25 بر 21 پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| شکست خانگی گیتی پسند مقابل گنبدی ها

لیگ برتر والیبال| شکست خانگی گیتی پسند مقابل گنبدی ها